Творчі ігри


Завдання на розвиток творчого мислення учнів
1. З кожного рядка виберіть лише ті букви, що не повторюються, і складіть з них побажання. На всю роботу відводиться 2 хв ( вчитель записує ряди букв на дошці або видає кожному учневі відповідну заготовку на аркуші паперу ).
А О Н О О Е А Д Д
Х П А Р П Й Р И И
Е П В Ф Е А Ф П М
З Ю Л А Л В Ю Л Ю
Г Ц Ж Ц Д И Г Ц Г
Щ З У А З С У Т З
О А И О А Т О А Ь
( Нехай вам завжди щастить).
О Р Т Б Р А Т О Ж
А С Н Є М Н С С О
Щ У Л К С Л К І Щ
Ч В З М З Ч Д В О
Я Б П Я Р П Ф А Ф
И Ц Й И Ц Т Д Е Д
П Ю Х Л Ю Х Г А Г
( Бажаємо усім добра й тепла).

2. Замініть даний опис буквами, і ви зможете прочитати слово. ( На завдання дається одна хвилина).
Друга буква алфавіту,
літера після букви Т,
літера перед М,
буква перед Л,
перша літера алфавіту.
( Булка).

3. Гра ,,Відгадай слово".
Перший звук у цьому слові-приголосний, його пара [ х] .
Другий звук-голосний, пом'якшує попередній приголосний, він є у слові літо.
Наступний звук-подовжений м'який приголосний, він є у слові бадилля.
Голосний звук, який позначається літерою, що у слові яма позначає два звуки.
Важливе значення для розвитку творчих здібностей учнів мають завдання на поновлення словникового запасу школярів і на розвиток мовлення. Тому в процесі навчання виконую з дітьми наступні завдання.
• Написати за одну хвилину поряд з кожним почутим прикметником іменник, який підходить за змістом до цього прикметника і стоїть у тому ж роді і числі. Слова повторювати не можна.
* Гострий, дружній, дзвінка, міський,
класний, сердитий, похмурий, тепле,
ранкові, військове.
Наприклад. Чарівна паличка.
* Записати по три іменники, що означають:
прізвище, ім'я, по батькові: ... ... ... ;
назви міст: ..., ..., ... ;
назви рік: ..., ..., ... ;
назви рослин: ..., ..., ... ;
назви тварин: ..., ... , ... ;
клички тварин: ..., ..., ... .

Однією з важливих умов для розвитку творчих здібностей школярів є розвиток логічного та асоціативного мислення. Для цього намагаюся виконувати з учнями творчі завдання такого типу, а саме:
• Знайдіть спільну назву кожній парі слів:
Наприклад. Шафа, стіл – меблі.
Україна, Італія - ... ;
дуб, береза - ... ;
Київ, Донецьк - ... ;
вівторок, четвер - ... ;
Симоненко, Олесь - ... ;
Дніпро, Дністер - ... .

• Запишіть, з яким словом ( іменником) у вас асоціюється кожна назва тварин.
( Робота виконується протягом 3 хв).
Наприклад. Птах – небо, дельфін – море.
Білка, лисиця, корова, вуж, їжак, кішка, кабан, соловей, жаба, кріт, бджола.

Немає коментарів:

Дописати коментар