МЕТОДИЧНА СКАРБНИЧКА

Опис ключових змін
в оновлених програмах початковоїшколи
Внесені вчителями, батьками та науковцями під час відкритого обговорення на платформі EdEra, затверджені рішенням Колегії МОН
від 4 серпня 2016 р., оприлюднені на сайті МОН 11 серпня 2016 р.

Українська мова  4 клас

Зняли фіксовану кількість годин на кожну тему.
1.Говоріння. Додали: будує есе з допомогою вчителя в усній формі.
2.У тему «Текст» додали есе без додаткових державних вимог.
3.Слово. Поглибили тему «Будова слова» вимогами: самостійно розбирає слова за будовою, окрім дієслова, тому що знята тема «Змінювання дієслів».
4.Іменник. Повернули у зміст і у вимоги тему: Форми іменників жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку однини», крім позиції Об’ю, верф’ю.
5.Прикметник. Зняли тему «Вимова і написання закінчень –ій у прикметниках жіночого роду в давальному і місцевому відмінках» (і в темі «Правопис»).
6.Дієслово. Повністю зняли тему змінювання дієслів у всіх часах (і в темі «Правопис»).
7.У словникові слова ввели слова аеропорт та спільнота натомість вилучили: аеродром, гвинтівка, портрет, республіка, фанера, фартух, цемент.
8.З програмових вимог вилучили письмо на дошці.



Додаток3
Інформаційна картка
учасника І туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»
у номінації «Початкова освіта»_______________________

Прізвище, ім’я, по батькові
Грабовська Оксана Іванівна
Місце роботи
Березецька ЗОШ І – ІІІ ст..
Посада

Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)
Дрогобицький педагогічний університет імені Івана Франка, 2002р.
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)
Проходження курсової перепідготовки у 2016р..
Участь у засіданнях методоб’єднань вчителів початкових класів Переможненського освітнього округу.
Педагогічний стаж
13 років
Кваліфікаційна категорія
«Спеціаліст І категорії»
Звання
____
Педагогічне кредо
«Дай творчості до кожної своєї дії, справи,
І тоді життя стане осмисленим і цікавим».
Технології, методи та форми, що використовуються
у навчально-виховному процесі
У своїй роботі впроваджую інноваційні технології, поєдную групові та індивідуальні форми роботи.
 Використовую такі інтерактивні технології: методи «Ажурна пилка», «Акваріум», «Дерево рішень», Прес», «Мікрофон», «Підказка», «Мозкова атака», «Займи позицію». Дітям дуже подобається працювати за «Методом шести мислячих капелюхів» Едварда де Боно. Завдяки роботі з цим методом застосовую різні інтерактивні вправи: «Асоціативний кущ», «Скажіть по-іншому», «Добре-погано», «Передбачення».
 Працюю із різними формами нестандартних уроків: урок-дискусія, інтегрований урок, урок – мандрівка, бібліотечний урок, урок –екскурсія,  урок – казка.
 Для створення позитивних емоцій у дітей практикую різні ігри: «Щедрий урожай», «Світлофор», «Цукеркове дерево».
Автопортрет «Я – педагог і особистість»
(у формі есе)

Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)
               Учитель для школи – це те ж саме,
                Що й Сонце для Всесвіту
                                          А .А. Дістервег

  Гарно написана літера, добре вивчений віршик, цікаво складений твір, правильно розв’язана задача… Усьому цьому радію. Бо я – учитель. Учитель початкових класів.
  Скільки тепла, ніжності та відповідальності у цих словах! З найпершого кроку дитини на поріг школи вчитель замінює найдорожчу людину – маму. Він стає всім для дитини: вимогливим батьком, мудрим наставником, хорошим другом, прикладом для наслідування.
Професія учителя у моїй родині вже кілька поколінь не переводиться. Адже мої тітки, сестри теж працюють на педагогічній ниві. Тому з дитинства мріяла стати вчителем. Закінчивши із золотою медаллю Переможненську ЗОШ І-ІІІ ст., успішно склавши вступні іспити, зарахована на І курс Дрогобицького педагогічного університету імені Івана Франка. Зрозуміла вже там: професія вчителя нелегка. Та люблю її понад усе.
  І ось у вересні 2003 року прийшла у Березецьку ЗОШ І-ІІІ ст.. Відразу директор школи познайомив мене із третьокласниками. Якими допитливими очима дивилися вони на мене. А як переживала я! Адже це були мої перші учні. Поступово влилася у шкільне життя, знайшла підхід до дітей, заслужила хороший авторитет серед батьків та колег.
  Скільки б років не працював у школі, труднощі в нашій роботі ніколи не зникають, змінюється лише їх характер. Переконана: які б завдання не ставила перед нами сучасність, незмінним залишається одне – велика любов учителя, його терпіння, повага до дітей. Тому моїм життєвим кредо є слова В. О. Сухомлинського: «Серце віддаю дітям». Вважаю, що тільки віра вчителя, щира любов педагога допоможе дитині розкритися. «Розвиток творчого мислення учнів» - проблема над якою працюю. У своїй роботі застосовую інтерактивні технології, різні типи та види уроків. Розумію, що слід шукати такі прийоми і методи, які дають  учням матеріал для роздумів, спонукають до самостійності, винахідливості й творчості, позитивної результативності.
Найбільша для мене радість – успіхи  учнів.  Мої учні – учасники конкурсів «Кенгуру», «Колосок», «Малий художник», «Наші зірочки».  Гаджієва Діана за авторський вірш «Букет для матусі»  посіла І місце  у районному конкурсі  поезії «Моя матуся - найкраща у світі».

  Великого досвіду я набралася, попрацювавши у майстер-класі відомого педагога  Шалви Амонашвілі. Учений стверджує, що вчитель – садівник духу, він – сіяч, а не жнець. Це є Істина Школи. Назавжди  закарбувались у моїй пам’яті слова великого  Вчителя, які повторюю у думці щоранку, переступаючи поріг школи: «Владико! Ти зробив мене вчителем дітей. Дай же мені мудрість, щоб настанови мої опромінювали їх серця і душі. Дай мені повну чашу любові, щоб поливати нею дітей рясно і невпинно. Дай мені пильність серця, щоб не упускати рух душі кожної дитини. І нехай душа кожної дитини розкривається, як прекрасна квітка.». 


* Формат таблиці не змінювати

Немає коментарів:

Дописати коментар