Опис ключових змін
в оновлених програмах початковоїшколи
в оновлених програмах початковоїшколи
Внесені вчителями, батьками та науковцями під час відкритого обговорення на платформі EdEra, затверджені рішенням Колегії МОН
від 4 серпня 2016 р., оприлюднені на сайті МОН 11 серпня 2016 р.
від 4 серпня 2016 р., оприлюднені на сайті МОН 11 серпня 2016 р.
Українська мова 4 клас
Зняли фіксовану кількість годин на кожну тему.
1.Говоріння. Додали: будує есе з допомогою вчителя в усній формі.
2.У тему «Текст» додали есе без додаткових державних вимог.
3.Слово. Поглибили тему «Будова слова» вимогами: самостійно розбирає слова за будовою, окрім дієслова, тому що знята тема «Змінювання дієслів».
4.Іменник. Повернули у зміст і у вимоги тему: Форми іменників жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку однини», крім позиції Об’ю, верф’ю.
5.Прикметник. Зняли тему «Вимова і написання закінчень –ій у прикметниках жіночого роду в давальному і місцевому відмінках» (і в темі «Правопис»).
6.Дієслово. Повністю зняли тему змінювання дієслів у всіх часах (і в темі «Правопис»).
7.У словникові слова ввели слова аеропорт та спільнота натомість вилучили: аеродром, гвинтівка, портрет, республіка, фанера, фартух, цемент.
8.З програмових вимог вилучили письмо на дошці.
Додаток3
Інформаційна картка
учасника І туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»
у номінації «Початкова освіта»_______________________
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Грабовська
Оксана Іванівна
|
|
Місце роботи
|
Березецька ЗОШ
І – ІІІ ст..
|
|
Посада
|
||
Освіта (найменування вищого
навчального закладу, рік закінчення навчання)
|
Дрогобицький
педагогічний університет імені Івана Франка, 2002р.
|
|
Самоосвіта (за останні 5 років; очна,
дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів,
тренінгів тощо)
|
Проходження
курсової перепідготовки у 2016р..
Участь у
засіданнях методоб’єднань вчителів початкових класів Переможненського
освітнього округу.
|
|
Педагогічний стаж
|
13 років
|
|
Кваліфікаційна категорія
|
«Спеціаліст І
категорії»
|
|
Звання
|
____
|
|
Педагогічне кредо
|
«Дай творчості
до кожної своєї дії, справи,
І тоді життя
стане осмисленим і цікавим».
|
|
Технології, методи та форми, що
використовуються
у навчально-виховному процесі
|
||
У своїй роботі
впроваджую інноваційні технології, поєдную групові та індивідуальні форми
роботи.
Використовую такі інтерактивні технології:
методи «Ажурна пилка», «Акваріум», «Дерево рішень», Прес», «Мікрофон», «Підказка»,
«Мозкова атака», «Займи позицію». Дітям дуже подобається працювати за «Методом
шести мислячих капелюхів» Едварда де Боно. Завдяки роботі з цим методом застосовую різні інтерактивні вправи: «Асоціативний кущ», «Скажіть
по-іншому», «Добре-погано», «Передбачення».
Працюю із різними формами нестандартних
уроків: урок-дискусія, інтегрований урок, урок – мандрівка, бібліотечний
урок, урок –екскурсія, урок – казка.
Для створення позитивних емоцій у дітей практикую різні ігри: «Щедрий урожай», «Світлофор», «Цукеркове дерево».
|
||
Автопортрет «Я – педагог і
особистість»
(у формі есе)
|
||
Посилання на персональний
Інтернет-ресурс (за наявності)
|
Учитель для школи – це те ж
саме,
Що й Сонце для Всесвіту
А .А.
Дістервег
Гарно написана літера, добре вивчений віршик, цікаво складений твір,
правильно розв’язана задача… Усьому цьому радію. Бо я – учитель. Учитель
початкових класів.
Скільки
тепла, ніжності та відповідальності у цих словах! З найпершого кроку дитини на поріг
школи вчитель замінює найдорожчу людину – маму. Він стає всім для дитини:
вимогливим батьком, мудрим наставником, хорошим другом, прикладом для
наслідування.
Професія учителя у моїй родині
вже кілька поколінь не переводиться. Адже мої тітки, сестри теж працюють на
педагогічній ниві. Тому з дитинства мріяла стати вчителем. Закінчивши із
золотою медаллю Переможненську ЗОШ І-ІІІ ст., успішно склавши вступні іспити,
зарахована на І курс Дрогобицького педагогічного університету імені Івана
Франка. Зрозуміла вже там: професія вчителя нелегка. Та люблю її понад усе.
І ось у вересні 2003 року прийшла у Березецьку ЗОШ І-ІІІ ст.. Відразу
директор школи познайомив мене із третьокласниками. Якими допитливими очима
дивилися вони на мене. А як переживала я! Адже це були мої перші учні.
Поступово влилася у шкільне життя, знайшла підхід до дітей, заслужила хороший
авторитет серед батьків та колег.
Скільки б років не працював у школі, труднощі в нашій роботі ніколи не
зникають, змінюється лише їх характер. Переконана: які б завдання не ставила
перед нами сучасність, незмінним залишається одне – велика любов учителя, його
терпіння, повага до дітей. Тому моїм життєвим кредо є слова В. О.
Сухомлинського: «Серце віддаю дітям». Вважаю, що тільки віра вчителя, щира
любов педагога допоможе дитині розкритися. «Розвиток творчого мислення учнів» -
проблема над якою працюю. У своїй роботі застосовую інтерактивні технології,
різні типи та види уроків. Розумію, що слід шукати такі прийоми і методи, які
дають учням матеріал для роздумів,
спонукають до самостійності, винахідливості й творчості, позитивної
результативності.
Найбільша для мене радість –
успіхи учнів. Мої учні – учасники конкурсів «Кенгуру», «Колосок»,
«Малий художник», «Наші зірочки». Гаджієва Діана за авторський вірш «Букет для
матусі» посіла І місце у районному конкурсі поезії «Моя матуся - найкраща у світі».
Великого досвіду я набралася, попрацювавши у майстер-класі відомого
педагога Шалви Амонашвілі. Учений стверджує,
що вчитель – садівник духу, він – сіяч, а не жнець. Це є Істина Школи.
Назавжди закарбувались у моїй пам’яті слова
великого Вчителя, які повторюю у думці
щоранку, переступаючи поріг школи: «Владико! Ти зробив мене вчителем дітей. Дай
же мені мудрість, щоб настанови мої опромінювали їх серця і душі. Дай мені
повну чашу любові, щоб поливати нею дітей рясно і невпинно. Дай мені пильність
серця, щоб не упускати рух душі кожної дитини. І нехай душа кожної дитини
розкривається, як прекрасна квітка.».
|
|
* Формат таблиці не змінювати
Немає коментарів:
Дописати коментар